Ga naar hoofdinhoud
Helpdesk
Een initiatif van leefmilieu brussel

Jaarverslag 2019: samen met u bouwen we aan de wereld van morgen!

Gepubliceerd op 15-07-2020

In 2019 hebben we 30 jaar milieuactie gevierd. Acties die samen met u worden uitgevoerd, waaronder talrijke initiatieven om het eco-beheer te starten en de milieu-impact van het (de) hoofdkwartier(s) van uw bedrijf met het Label Ecodynamische Onderneming te verminderen. Een mooie gelegenheid om u ons nieuwe jaarverslag voor te stellen, in een rijkelijk geïllustreerd multimediakleedje en voor iedereen toegankelijk!

Met onze acties van vandaag gaan we 4 uitdagingen voor de toekomst aan: een koolstofvrije stad worden, de circulaire economie ontwikkelen, onze groene ruimten beschermen en de levenskwaliteit waarborgen voor iedereen! De hoogtepunten van 2019 worden geïllustreerd aan de hand van getuigenissen, video’s en kerncijfers.

Het Label Ecodynamische Onderneming is er dit jaar opnieuw in geslaagd om de Brusselse organisaties te mobiliseren, met de toetreding van 29 nieuwe labelhouders tot het netwerk! Dit zijn stuk voor stuk ondernemingen die hun elektriciteits- en energieverbruik hebben verminderd, hun werknemers hebben aangemoedigd om zachte mobiliteit te gebruiken, of een milieustrategie hebben geïmplementeerd om de CO2-voetafdruk van hun activiteiten te verminderen.

We hopen dat dit nieuwe jaarverslag ertoe zal bijdragen u goed te informeren en u te inspireren!

Ontdek het jaarverslag 2019 en de vele acties voor meer.